زیبایی و سلامتی را با ما تجربه کنید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لیزر که امروزه در حوزه زیبایی کاربرد فراوانی دارد تمام عیوب پوست را رفع می کند. بسیاری از خانم‌ها به زیبایی پوست خود بسیار اهمیت می‌دهند و با انجام انواع و اقسام روش‌های زیبایی از بوتاکس Botoxو تزریق انواع ژل گرفته تا استفاده از انواع و اقسام کرم‌های آرایشی سعی می‌کنند تا پوست صاف و یکدستی داشته باشند.

در این بین استفاده از لیزر یکی از تحولات اتفاق افتاده در درمان بیماری‌های پوستی و زیبایی پوست است که با رشد تکنولوژی انواع و اقسام لیزرها مورد استفاده متخصصان پوست قرار گرفت.

از شر جای جوش با لیزر خلاص شوید

بسیاری از خانم‌های جوان از اسکار یا جای جوش شکایت دارند که این اسکارها اغلب ناشی از جوش دوران بلوغ است، البته برخی بیماری‌ها چون آبله مرغان نیز می‌تواند فرورفتگی‌هایی چون اسکار در پوست ایجاد کند اما به کمک لیزرهایی که اکنون در بازار Store هستند، متخصصان پوست می‌توانند انواع جای جوش را از بین ببرند و پوستی صاف و زیبا داشته باشیم.

کک و مک را با لیزر محو کنید

یکی از عارضه‌های شایع پوستی، کک و مک محسوب می شود که بیشتر در نژاد مردم اروپایی بروز می‌کند اما این عارضه را در بسیاری از ایرانی‌ها نیز می‌توان به وضوح دید؛ کک و مک یک بیماری ژنتیکی پوست محسوب می‌شود که درمان همیشگی ندارد اما به کمک لیزرهای جدید می‌توان کک و مک‌ها را کم‌رنگ کرد.

معجزه لیزر در جوان‌سازی و زیبایی پوست

با افزایش سن، پوست دیگر کلاژن سازی نمی‌کند و به همین دلیل شاهد چین و چروک، شلی و افتادگی پوست هستیم؛ بسیاری از خانم‌ها که گرفتار چین و چروک یا پیری پوست می‌شوند، راه‌حل اولی که به ذهنشان می‌رسد، تزریق ژل بوتاکس است اما باید دانست که تزریق ژل بوتاکس موقتی است و موجب جوان‌سازی طبیعی پوست نمی‌شود اما به کمک لیزر می‌توان کلاژن سازی پوست را تحریک کرد که در این صورت پوست سفت می‌شود و بدیهی است که بسیاری از چین و چروک‌ها به طور طبیعی از بین می‌روند.

لیزر چاره لک‌هایی که در حاملگی سراغ خانم‌ها می‌آید

بسیاری از خانم‌ها در دوران بارداری گرفتار لک‌های پوستی می‌شوند که دغدغه بسیاری از خانم‌ها در دوران بارداری و پس از زایمان است؛ لک‌های دوران حاملگی به دلیل تغییرات هورمونی به وجود می‌آیند و درمان همیشگی ندارند اما می‌توان به کمک لیزر و مصرف برخی داروها، این لک‌ها را بسیار کم‌رنگ کرد.

دیگر نگران جای زخم و سوختگی نباشید

زخم، سوختگی و بریدگی عارضه‌هایی هستند که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد اما بسیاری از خانم‌ها از جای سوختگی یا بریدگی که در گذشته اتفاق افتاده و در محل زخم یا بریدگی اسکار به وجود آمده است، موجب ناراحتی در خانم‌ها می‌شود و زیبایی پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد اما خوشبختانه به کمک لیزر می‌توان این عارضه‌ها را تا حد زیادی برطرف کرد.

www.rokna.net

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • سارا راهمنش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی